Przy wyborze kalendarza promocyjnego trzeba zwrócić uwagę na jego układ, np. kalendarze książkowe z układem trzymiesięcznym lub holenderski kalendarz promocyjny, w którym bieżący miesiąc jest zaznaczony z większą ilością miejsca na notatki, a następnie po obu serwisach znajduje się układ tabelaryczny dla poprzedniego i następnego miesiąca. Możesz także podarować swoim klientom, pracownikom i partnerom kalendarze ścienne i pasujące do nich kalendarze książkowe z taką samą grafiką, ażeby udekorować biuro i nadać swojej marce jeszcze bardziej profesjonalny wizerunek.

Firmowy kalendarz promocyjny - tworzenie Spersonalizowane kalendarze są zazwyczaj drukowane metodą sitodruku, by obniżyć koszty i umożliwić zakup większej ilości towarów, a tym samym zwiększyć reklamę Twojej firmy. Można również wybrać kalendarze z czterokolorowym nadrukiem cyfrowym, na przykład. w sytuacji bardziej szczegółowych i kolorowych znaków logo. Inną strategią jest wybór fotokalendarza ze zdjęciami tematycznymi, które są odpowiednie dla branży, w której funkcjonuje Twoja firma, np. kalendarz ze zdjęciami psów i kociąt dla gabinetu weterynaryjnego albo sklepu zoologicznego. Fotokalendarze o tematyce podróżniczej do ekspozycji w biurze podróży albo z artystycznymi dziełami sztuki a także wieloma innymi obrazami i grafikami, odpowiednimi dla sektora, w którym funkcjonuje Twoja firma. Fotokalendarze w każdej sytuacji cieszą się popularnością, zwłaszcza jeżeli przedstawiają obrazy, które pomagają się zrelaksować i pobudzają kreatywność, i są perfekcyjne do przechowywania w biurze lub na biurku. Zbudowanie spersonalizowanego kalendarza jest bardzo proste - po wybraniu szablonu wystarczy dodać swoje personalizacje i rozprowadzić go w taki sposób, ażeby wiadomość promocyjna krążyła przez 12 miesięcy w roku. Kalendarze książkowe z logo to na prawdę świetny sposób na zareklamowanie własnej firmy.
Warto zobaczyć: sprawdź kto ma w ofercie kalendarze książkowe z logo