Firmy nieustannie poszukują nowych rozwiązań, by wyróżnić się na tle konkurencji i dostać nowych klientów. Szereg rozwiązań z zakresu marketingu proponują swoim klientom agencje reklamowe. Bez wątpienia jednym ze skuteczniejszych sposobów, by wyróżnić się spośród konkurencji, są gadżety reklamowe.

Są to upominki, tj. artykuły i akcesoria wręczane klientom oraz partnerom biznesowym. Powinno się jednakże pamiętać, że oczywiście nie każdy produkt czy artykuł świetnie sprawdzi się w roli gadżetu reklamowego. Gadżet reklamowy powinien być przede wszystkim użyteczny, tak by mógł skutecznie wypromować firmę a także jej działalność. Właśnie dlatego tak na prawdę często jako gadżet reklamowy wybierany jest kołonotatnik, na okładce którego umiejscowione są treści reklamowe oraz logotyp firmy . Notesy reklamowe – na co zwrócić uwagę? Należy zaznaczyć, że notesy świetnie sprawdzają się w roli gadżetu reklamowego, ponieważ są głównie praktyczne, a zatem przydają się właściwie każdego dnia. Dzięki czemu z dobrym skutkiem zwiększają rozpoznawalność firmy oraz budują jej pozytywny wizerunek. A dodatkowo, notes spiralowany daje nam sposobność wyboru indywidualnych rozwiązań. W związku z tym możemy wybrać nie tylko rozmiar notatnika, ale też rodzaj okładki, czy naniesione grafiki. Warto również używać uszlachetnienia druku, co podnosi wartość gadżetu reklamowego, jak też zaświadcza o profesjonalizmie i podejściu do klienta czy kontrahenta. Pośród najczęściej wykorzystywanych uszlachetnień można wyróżnić folię matową albo folie błyszczącą, lakierowanie UV, jak także tłoczenie logotypu. Dzięki temu nasz gadżet reklamowy będzie wyróżniał się spośród innych. Gadżety reklamowe mogą być wręczane klientom oraz kontrahentom, np na sympozjach czy spotkaniach b ranżowych. Jeżeli już więc nie mamy pomysłu na ciekawy gadżet reklamowy, to kołonotatnik świetnie sprawdzi się w tej roli.
Sprawdź: zobacz w jaki sposób zamówić kołonotatnik