Jakie manekiny wybrać
W prezentacji ubrań w sklepie odzieżowym bardzo ważne jest to, jak podchodzimy do kwestii estetyki. Ubrania bardzo dobrze jest prezentować w takiej postaci, w jakiej są noszone, a więc na manekinach. Najlepsze w tym przypadku będzie zawsze manekin całopostaciowy.



Taki manekin odwzorowuje ludzkie kształty w proporcji jeden do jednego i jest dosyć ciężki, a zatem stabilny. Tego rodzaju manekiny kosztują kilkaset zł, więc są z całą pewnością najdroższymi manekinami ze wszystkich, ale za to wyglądają najlepiej. Na takim manekinie można prezentować odzież w sposób bardzo atrakcyjny, co na 100 procent przekłada się na zainteresowanie produktem. Manekin głowa służy jednakże do prezentowania ozdób do włosów, kiedy ta głowa ma włosy albo czapek i daszków, jeśli ich nie ma. Takie manekiny są nieodłącznym elementem wyposażenia sklepu odzieżowego. W sklepie odzieżowym musi być bardzo dużo manekinów reklamowych, bo wówczas zwracają one uwagę klientów i sprawiają, że sporo z nich jest sobie w stanie wyobrazić, jak konkretne ubrania wyglądają na ciele. Już samo to wyobrażenie może zachęcać do zakupu. Kiedy nie mamy pojęcia, w jaki sposób konkretna rzecz wygląda na ciele, to nie jesteśmy tak bardzo przekonani do tego, czy dobrym pomysłem będzie ją zakupić. Jednak w sytuacji, gdy możemy sobie to wyobrazić, sprawa ta wygląda całkowicie całkiem inaczej. Sklepy inwestują więc często w takie manekiny, bo wiedzą, że to będzie miało dla nich korzyści materialne. Klienci są zainteresowani i chętnie wchodzą do sklepu, by przyjrzeć się dostępnemu asortymentowi i chyba coś zakupić.

Polecana strona: manekiny krawieckie.