Pozycjonowanie jako środek do sukcestu
Do niedawna pośród webmasterów i osób wiążących się zawodowo ze stronami internetowymi, popularne było powiedzenie: content is king, czyli zawartość strony jest najważniejsza. Czy można powiedzieć i dzisiaj, że jest to prawda? Tendencja do poszukiwania wartościowych, unikalnych treści w internecie raczej się nie zmienia, osoby wyszukujące strony na wybrany przez siebie temat umieją uparcie przedzierać się przez wiele z nich, aż pomiędzy kopii tych samych treści wyszukają wreszcie coś faktycznie unikalnego, merytorycznego i wnoszącego pewną wartość dodaną. Unikatowy tekst bardzo wspomaga pozycjonowanie stron, i równocześnie pomaga w zdobyciu nowych użytkowników, zachęconych zawartością, jakiej nie znajdą gdzie indziej.



Jest to oczywiście dość wysoko ustawiona poprzeczka, ponieważ nie jest łatwe ażeby zapewnić aż tak wysoki poziom zawartości witryny. W dużej liczbie przypadków bywa, że założyciele stron, choćby posiadają odpowiednią edukację, niekoniecznie potrafią ją przekazać. W tak zaistniałych okolicznościach przydatne jest zlecenie osobie zajmującej się zawodowo pisaniem stworzenie potrzebnych treści, poprawnych pod względem stylu i wysoce merytorycznych. Istotną częścią strony z punktu widzenia SEO, są odpowiednio wybrane słowa kluczowe. Umiejętne ich przeznaczenie polega na tym, ażeby zostały wplecione w treść niemalże niezauważalnie, tak by czytający go człowiek nie maił doznania, że jest to tekst sztucznie utworzony, wyłącznie na potrzeby marketingu, czy pod rozpowszechnianie strony w internecie. Wymaga to oczywiście trochę wysiłków, a teksty realnie dobrej jakości w wielu przypadkach pisane są przez osoby zajmujące się zawodowo copywritingiem. Warto jest w nie zainwestować, ponieważ strony z tekstami napisanymi przez specjalistów wyglądają inaczej, a czytelnicy nie uciekają z nich zniechęceni po przeczytaniu pierwszego zdania. Teksty, oprócz stylu, powinny posiadać też sens i być napisane na przykład w formie ciekawostek - takie najlepiej wspomagają pozycjonowanie. Jakie frazy się w nich wyszukają - jest to kwestia do uzgodnienia po analizie tego, z jakich wyszukiwań notuje się najwięcej wejść na stronę, i jakie ogólnie słowa wpisywane są przez szukających informacji w dziedzinie, której dotyczy strona.
Więcej informacji: linki.