Jak wypromować swoje produkty
Jaka metoda reklamy dla punktów usługowych? Jeżeli prowadzimy sklep, lokal gastronomiczny lub inny punk usługowy znajdujący się przy ulicy handlowej, to z całkowitą czyli stu procentową pewnością rywalizować o klientów musimy z liczną konkurencją. Jest to zwłaszcza widoczne w dużych miastach, gdzie w sytuacji popularnych ulic jest bardzo tłoczno. W związku z tym, ażeby wyróżnić się z tłumu potrzebna nam będzie skuteczna i rzucająca się w oczy marketing.



Dobrym wyborem na start będą stojaki reklamowe. Taki stojak możemy podstawić obok wejścia do naszego lokalu albo w innym widocznym miejscu.

Na pewno ważna jest też tekst reklamy znajdująca się na takim stojaku. W przypadku restauracji albo barów, warto przedstawić pokrótce promocje bieżące w lokalu, na przykład danie dnia. Ekspozytory reklamowe, zarówno te podświetlane, jak i zwyczajne mogą wypromować produkty , a dodatkowo usługi wewnątrz lokalu.

Ekspozytor z reklamą stawia się raczej wewnątrz pomieszczeń, ale możemy także zdecydować się na wersję do postawienia w korytarzu albo na zewnątrz. O ile zależy nam na efektownym wyglądzie, a przy okazji pragniemy chronić towar przed wścibskimi klientami, to warto zdecydować się na zamykany ekspozytor plexi. Towar wystawiony w takiej gablotce będzie ilustrował się niezwykle zachęcająco. Dodatkową dobrą cechą stojaków oraz ekspozytorów zaprojektowanych z tworzyw sztucznych jest korzystna cena , a oprócz tego duża wytrzymałość. Jeżeli już handlujemy ekskluzywnymi towarami, np perfumami, to prezentery podświetlane będą podkreślały zalety sprzedawanych towarów.

Zobacz także: Hangery.